• tristania

Om du "kom på" din tonåring med att titta och lyssna på denna grupp.....

.....hur hade du agerat?

">

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-18 09:47
    Det är alltså min 12-åring det handlar om, och jag VET att det är jag som är orsaken till att han börjat lyssna på metal, men blir skitskrämd när jag fick höra vad denna grupp sysslar med, därför vill jag höra era åsikter...
    Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Om du "kom på" din tonåring med att titta och lyssna på denna grupp.....
  • Leather Cravat

Äh, sånt där tillhör tonåren (och ibland hänger det med livet ut^^). :P

• DreadHead

Jag hade blivit glad, men ännu gladare om det hade varit death istället för black... men ändå! Det pekar ju åt rätt håll i allafall!

• Pshevil

Hm, skulle sonen få lyssna på Black Metal med homosexuell sångare. Självklart

• Dino78

Usch va hemskt det där lät...skulle förbjuda det att spelas på en volym som gjorde att jag hörde eländet
    Hon skulle få lyssna på det men jag skulle berätta budskapet. Kan ju säga att min dotter (3½) nu INTE tyckte omd et för närvarande iaf

DIF i själ och hjärta
  • aprilsill

Så länge det inte är uttalad rasistisk musik skulle jag inte bry mig om vad min son lyssnar på.

• tristania
    aprilsill skrev 2009-01-18 09:48:52 följande:
    Så länge det inte är uttalad rasistisk musik skulle jag inte bry mig om vad min son lyssnar på.
    Fast är det bättre att vara satanist och bränna ner kyrkorFörvånad
  • DreadHead

tristania skrev 2009-01-18 09:50:27 följande:

Fast är det bättre att vara satanist och bränna ner kyrkor
    Vad kan möjligen vara bättre än just det...? :-P
  • aprilsill

tristania skrev 2009-01-18 09:50:27 följande:

Fast är det bättre att vara satanist och bränna ner kyrkor
    Ja, för det är musik. Hellre att han drar sig med satanistiska uttryck än att han använder rasistiska uttryck. Jag tror inte att lite musik leder till att han bränner ner en kyrka, men kanske börjar han prata om satan. Hellre ord om satan än ord som är rasistiska.
  • tristania
    aprilsill skrev 2009-01-18 09:52:41 följande:
    Ja, för det är musik. Hellre att han drar sig med satanistiska uttryck än att han använder rasistiska uttryck. Jag tror inte att lite musik leder till att han bränner ner en kyrka, men kanske börjar han prata om satan. Hellre ord om satan än ord som är rasistiska.
    Okej...
Svar på tråden Om du "kom på" din tonåring med att titta och lyssna på denna grupp.....